Identificer tabte opkald

Det er vigtigt, at en professionel erhvervstelefoniløsning giver mulighed for at opsamle statistik om opkaldene til virksomheden for fx at følge op på, hvor mange mistede opkald virksomheden har haft, hvornår de fandt sted, og hvem der ringede. Et godt statistikmodul giver din virksomhed mulighed for at se og efterfølgende dække eventuelle peak-perioder, hvor der er brug for ekstra bemanding af telefonerne.
Bevæbnet med statistisk information om din virksomheds opkald, kan du begynde at optimere den automatiske opkaldsstyring, så opkald fra diverse kunder fordeles bedst muligt på forskellige afdelinger og enkelte medarbejdere.

Er din virksomhed forsikret mod IT-kriminalitet?

IT-kriminelle er særligt aktive for tiden. Hvis din virksomhed rammes, er du så forsikret?

Eniigs Cyberforsikring dækker, hvis din virksomhed bliver ramt af IT-kriminelle- eller virusangreb. Og vores Netbankforsikring dækker indbrud i firmaets netbank – noget som din bank og virksomhedsforsikring ikke altid dækker.

Læs om netbank- og cyberforsikringen her

Top