Kundeservice Erhverv

Support og service

Servicevindue

Et servicevindue er et på forhånd aftalt tidspunkt, hvor vi som leverandør har mulighed for at udføre opgaver i nettet. Disse opgaver kan medføre ustabilitet og/eller brud på forbindelser til kunder. Servicevinduet bruges til omfattende opgradering af software, installation af nyt udstyr eller omlægning af driften eller fiberforbindelser. Alt sammen for at sikre kunderne en høj driftsstabilitet, nye tjenester og høj sikkerhed. Præventivt vedligehold gennemføres kun ved uforudsete situationer, eksempelvis genstart af routere eller arbejde, som kun berører et mindre antal kunder.

Hvad dækker service?

Service dækker forbindelsen fra Eniig til kunden samt det udstyr, der er leveret af Eniig. Såfremt det viser sig at være et problem i jeres eget netværk eller udstyr, vil I selv skulle afholde alle udgifter ved tilkald af service. Kunden er ansvarlig for, at der er fri adgang for Eniigs tekniker ved tilkald. Er dette ikke tilfældet dækkes udgifterne af kunden selv.

Serviceaftaler

Alle kunder har en serviceaftale uanset om de har Erhverv BASIS eller Erhverv PROF. Hos Eniig lægger vi stor vægt på god kundeservice. Når du køber Fiber, får du derfor altid fri support og en god serviceaftale med i prisen.

Top