Kundeservice Erhverv

Support- og servicebetingelser for Fiber

Alle Waoo Fiber produkter fra Eniig inkluderer fri support og en Service Standard aftale. Hos Eniig lægger vi stor vægt på god kundeservice, så når du køber Waoo Fiber hos Eniig, får du altid fri support og en god serviceaftale med i prisen.

Support

Hvis du har brug for information og vejledning vedrørende din forbindelse eller de tilhørende tjenester, har du flere muligheder:

  • Klik ind på Mit Eniig, hvor du f.eks. kan finde vejledninger og ændre din adgangskode
  • Kontakt os enten via mail eller telefon. Vi kan bl.a. være behjælpelig med generelle tekniske spørgsmål, vejledning vedr. opsætninger og oprettelse af fejlmeldinger

Service og fejlretning

Eniig afhjælper fejl i din forbindelse og det tilhørende udstyr på de arbejdsdage, der er angivet i højre side. Tiden angiver de timer, hvor der arbejdes. Standard er, at fejlretning foregår kl. 8-16 på hverdage.

Vi supporterer følgende styresystemer:
Windows: WindowsXP servicepack 3 og nyere.
MAC: OS10:4 og nyere.

Reaktionstid

Reaktionstid er det tidsrum, der maksimalt kan gå, fra vi registrerer din indmelding af fejlen, til vi påbegynder fejlretningen. Hvis fejlen kan rettes fra driftscentralen, er reaktionstiden selvfølgelig hurtigere, end hvis et teknikerbesøg er påkrævet.

De to typer reaktionstider er overlappende. Hvis du har en Service Standard aftale, og Eniig uden held har forsøgt at rette fejlen fra driftscentralen i 1 arbejdsdag, går der maksimalt 2 arbejdsdage, inden vores tekniker påbegynder fejlretningen hjemme hos dig.

Top