Eksisterende fiberkunder - Find konkurrencer, tips og tricks | Eniig

Værdifuld feedback

Igen, tusind tak til jer, der har taget jer tid til at skrive til os! På baggrund af kommentarerne fra jer kunder, har vi derfor allerede kontaktet flere af jer og fået løst nogle helt konkrete udfordringer. Vi er også blevet klogere på, hvad I synes, der fungerer godt, og hvor vi kan forbedre os.

Samtidig er vi også glade for at høre, hvad I bruger jeres fiberforbindelse til, og det er dejligt at høre, hvor mange af jer der er super-tilfredse med jeres fiberløsning.

Nedenfor har vi forsøgt at give jer svar på nogle af de spørgsmål, flere af jer har stillet:

Hvad med DK4?

En del af jer er kede af, at I ikke kan få DK4 i jeres Waoo! TV-pakke. Vi har derfor forsøgt at lave en løsning, hvor man kan vælge DK4 som Frit Valg Kanal, men DK4 var desværre ikke interesserede i denne løsning. Den eneste mulighed for at få DK4 er derfor via vores Viasat TV-pakker, hvor DK4 findes i alle fire pakker.

Start Forfra, 48 timers TV-arkiv og Pause

Mange af jer bruger heldigvis tjenesterne på TV-boksen flittigt, men der er også mange, der ikke er kommet i gang med at bruge dem endnu. På baggrund de nye og tidligere kommentarer fra vores kunder begynder vi nu at ringe ud til vores nye kunder og blandt andet – hvis de ønsker det – hjælper dem i gang med at bruge tjenesterne på TV-boksen. Som eksisterende kunde kan du finde hjælp i vores quickguide til at bruge tjenesterne, og ellers er du selvfølgelig også altid velkommen til at ringe til vores kundecenter på 7015 0060.

Bøvl med TV-boksen?

Vi kan høre, at der er nogle af jer, der desværre bøvler med jeres TV-bokse. Har du problemer med din TV-boks, vil vi naturligvis opfordre dig til at kontakte vores tekniske support, så vi kan få gjort noget ved det (se ”Eksisterende kunde” for telefonnummer og åbningstider). En god nyhed på denne front er, at alle kunder, der i dag har en Motorola 1910 TV-boks, vil få udskiftet den med en ny og bedre TV-boks i løbet af foråret 2016 – vel at mærke helt uden beregning.

TV på farten

Tidligere i år blev Waoo! Web TV tilgængelig uden for hjemmet via PC og iPad, og flere har kommenteret på, at det er fedt, at det er blevet nemmere og bedre at se TV uden for hjemmet via Waoo! Web TV – eksempelvis i sommerhuset. Flere af jer synes dog også, at det bør være muligt at bruge Waoo! Web TV i udlandet, og at Waoo! Web TV bør kunne bruges på Android-enheder (og ikke kun på IOS /iPad/ iPhone).

Det er desværre ikke en løsning på vej, som vil gøre det muligt at se Waoo! Web TV i udlandet – dette skyldes gangske enkelt TV-udbydernes rettigheder, der forhindrer os i dette.. Til gengæld forventer vi i starten af 2016, at Android-brugerne også vil få adgang til Waoo! Web TV – I vil naturligvis blive informeret via nyhedsbrevet samt via ”Eksisterende kunde”-siden på vores hjemmeside.

TV 3, TV 3 PULS og TV 3 PLUS

En del af jer spørger ind til hvorfor I ikke kan få TV-kanalerne TV 3, TV 3 PULS og TV 3 PLUS. TV 3 og TV 3 PULS fås i næsten alle vores TV-pakker efter at de også kom med i de fleste Waoo! TV-pakker tidligere på året. Ser du TV uden TV-boks, og har du en af Waoo! TV-pakkerne, hvor disse kanaler indgår, men ikke kan se dem - kan du hente hjælp til indstilling af TV-kanaler her. TV PLUS har du mulighed for hvis du vælger en VIASAT TV-pakke.

”Hvorfor er det altid de nye kunder, der får de gode tilbud?”

Det spørgsmål møder vi ofte fra vores eksisterende kunder, og vi har også i denne omgang fået spørgsmålet fra flere af jer. Det er faktisk noget, vi er meget opmærksomme på, så vi bestræber os på at give jer forskellige gode tilbud løbende. Det kunne eksempelvis være tilbud om højere internethastighed til samme pris, som du betaler i dag, gratis film i Waoo! Bio, TV-tilbud til fiberkunder, der ikke har haft TV de seneste 6 måneder. Når det er sagt, kan vi selvfølgelig altid blive bedre, og vi tager derfor jeres kommentarer til efterretning og vil bestræbe os på at blive endnu bedre i fremtiden.

Har du vundet?

Klik for at se de heldige vindere

Top