Hvordan kan jeg ændre mit abonnement?
Ønsker du at lave ændringer til dit internet- eller TV-abonnement? Mangler du TV-kanaler, ønsker du en anden TV-pakke eller en anden internethastighed?
Klik nedenfor for at komme hurtigt frem til det område, du har spørgsmål til:
Hvilken pakke passer til dig?
Er du i tvivl om, hvilken pakke der passer til dig, kan du kontakte vores Kundecenter, som sidder klar til at hjælpe dig.
Hvis du ønsker at tilføje eller opsige TV-kanaler har du mulighed for selv at gøre dette via din TV-boks eller via Waoo Web TV. Se hvordan du gør i vores Tv-vejledninger.
Har du udfordringer med WiFi på grund af flere etager eller mange kvadratmeter kan Smart WiFi være din løsning.
Med hensyn til TV er der også flere muligheder; du kan fx benytte Kabel TV, TV-boks eller køre ren streaming.
Tillægsprodukter
Hvis du allerede har Fibernet fra Eniiig A/S har du også mulighed for at få TV eller Telefoni via din forbindelse.
Hvis du har problemer med din WiFi forbindelse kan du tilkøbe vores Smart WiFi.
Du har mulighed for selv at tilkøbe tillægsprodukter via Mit Eniig.
Læs mere om vores tillægsprodukter i vores ofte stillede spørgsmål til venstre