

Får du strøm eller gas fra Eniig?
Eniig og SE er fusioneret, og vi er nu Norlys. Det betyder, at du som El-kunde nu er kunde hos Norlys. Du kan se meget mere om Norlys på norlys.dk
Som fiberkunde finder du stadigvæk nyheder om dit internet og TV her på siden.
Jeg skal flytte
Når du skal flytte, er der flere spørgsmål, som trænger sig på. Er der fibernet på min nye adresse? Kan jeg få mit internetabonnement med mig?
Hvor lang tid tager det at flytte mit abonnement? Det og meget mere kan du finde svar på her på siden.
Er du El-kunde?
Så skal du huske også at melde flytning på norlys.dk
Husk at meld flytning både ved el og fiber.
Du kan måske flytte dit fibernet abonnement med
Flytter du til en adresse, hvor vi kan levere fiber, kan du flytte dit abonnement med. Du kan tjekke, om du kan få fiber på din nye adresse her. I langt de fleste tilfælde kan vi åbne for signalet i løbet af 1-2 arbejdsdage, hvis der er en fiberinstallation på adressen. Er den indvendige fiberboks fjernet fra boligen, skal du give Kundecentret besked, hvorefter vores netværkstekniker monterer en ny fiberboks. Dette kan tage op til 14 dage. Det er vigtigt, at du tænder for fiberboksen et par dage efter, du har bestilt internet, for at vores tekniker kan udføre sit arbejde.
Hvis vi skal installere fibernet på din nye adresse, skal du forvente en vis leveringstid. Derfor er det vigtigt, at du melder flytning i god tid. Flytter du til en adresse, hvor vi ikke kan levere fiber, skal du være opmærksom på, at du har en opsigelsesperiode på dit nuværende internetabonnement på 30 dage.
I forbindelse med din flytning vil vi gerne gennemgå dit abonnement med dig for at sikre, at det passer til dine eventuelle nye ønsker. Har du stadig behov for samme TV-pakke? Er din nye bolig større, kan Smart WiFi være en god løsning. Kontakt Kundecentret på telefon nr. 7015 1560, hvis du ønsker en gennemgang.