Ønsker du at returnere udstyr eller opsige?
Du kan her på siden finde de oftest stillede spørgsmål angående opsigelse, returnering af produkter og fortrydelse af opsigelse. Hvis du overvejer at
opsige dit abonnement, er det en rigtig god ide at kontakte vores kundecenter, da vi har mange muligheder for at tilpasse dit abonnement til det du har brug for.
Jeg vil opsige
Vi er meget interesserede i at hjælpe dig, hvis der skulle opstå problemer eller du af andre årsager ikke synes, at vi lever op til dine forventninger.
Du er velkommen til at kontakte vores kundeambassadør, som varetager behandlingen af din klagesag, da vi vil gøre alt, hvad vi kan for at komme dig i møde.
Ønsker du alligevel at opsige din aftale med os, vil vi bede dig om at kontakte os på tlf. 7015 0060 - og tast herefter 5.
Du har 30 dages opsigelse fra den dag, du afgiver opsigelsen. Du vil modtage en bekræftelse på din opsigelse, som vi mailer til dig.
Hvis du fortryder din opsigelse, er det vigtigt, at du giver os besked senest 3 hverdage inden opsigelsesdatoen, så vil vi sørge for at dit abonnement fortsætter uændret.
Jeg vil opsige en TV-kanal
Tv-kanaler kan du nemt selv opsige via din TV-boks eller via Waoo Web TV-app, se mere i vores vejledninger. Hvis du har haft kanalen i mere end 30 dage, kan du opsige kanalen fra dag til dag.
Jeg vil opsige et enkelt produkt
Ønsker du at opsige et enkelt produkt, må du meget gerne ringe til os, så kan vi gennemgå dit abonnement og sammen finde den løsning der passer til dig. Du har 30 dages opsigelsesvarsel.
Jeg har ved en fejl opsagt mit abonnement
Har du fortrudt din opsigelse af dit internetabonnement, kan vi hjælpe dig. Du kan her på siden finde de oftest stillede spørgsmål angående opsigelse og fortrydelse af opsigelse. Du kan læse om opsigelsesperioder, hvilket udstyr du skal returnere, og hvad du gør, hvis du flytter og ikke kan få fiber på din nye adresse.
Jeg skal returnere mit udstyr
Vær opmærksom på at den udvendige boks på husmuren og den indvendige fiberboks med strømforsyning skal blive siddende.
Vi beder dig sende ekstern router, TV-bokse, Smart WiFi (WiFi-enheder) eller andet udstyr retur til os senest 14 dage efter opsigelsesdatoen
Returadresse:
Eniig Fiber
c/o Cescom
Industrivej 50
9600 Aars
Bemærk at udstyret IKKE kan indleveres til ovenstående adresse, så kør ikke forgæves.
Din postkvittering er dit bevis på, at du har sendt udstyret. Hvis du har spørgsmål til returnering af udstyr skal du kontakte os på tlf. 7015 0060.
Hvis du ikke sender dit udstyr retur til os, vil du modtage en regning med et gebyr på 1.699 kr.