Hjælp til abonnement
Her på siden kan du finde alt om vores abonnementer. Du kan finde informationer lige fra ændring af produkter til regningsspørgsmål. Du kan tilmelde til PBS og bede om kvartalsvis afregning. Du kan se hvordan du ændre stamdata. Har du spørgsmål til kampagenemateriale eller til din bestilling generelt er det også her på siden du finder svarene.
Klik nedenfor for at komme hurtigt frem til det område, du har spørgsmål til.
Regning og Betalingsservice Firmabetaling Rykkere eller lukning Din første regning Flytning Opsigelse Returnering af udstyr
Ændring af abonnement Produkter Ændring af dine oplysninger Kampagnetilbud Bestilling Kan jeg få Waoo Nummerflytning
Abonnement.
Du kan få information om vores TV-løsninger, hvordan du kommer på vores selvbetjeningsløsning; Mit Eniig og meget mere.
Klik på spørgsmålene til venstre for at finde svarene.
Jeg vil rette mine oplysninger
Her kan du se hvordan du skal forholde dig, hvis du har rettelser til dine oplysninger hos os.
Hvis der skal rettes navn på abonnementet er det i de fleste tilfælde nødvendigt med en opsigelse og en ny tilmelding grundet den nye persondata forordning.
Hvis det blot er en ny mailadresse kan du blot skrive til os.
Produkter
Her kan du finde ofte stillede spørgsmål om vores produkter.
Du kan få information om vores TV-løsninger, vores abonnementsvilkår og meget mere.
Klik på spørgsmålene til venstre for at finde svarene.
Kampagnematerialer
Her kan du finde ofte stillede spørgsmål til vores kampagnemateriale.
Du kan få information om manglende kampagnemateriale, modtagelse af ordrebekræftelse, vilkår og meget mere.
Klik på spørgsmålene til højre for at finde svarene.
Bestilling
Her kan du finde ofte stillede spørgsmål om bestillinger
Du kan få information om leveringstid, priser, kampagnetilbud og meget mere.
Klik på spørgsmålene til venstre for at finde svarene.
Kan jeg få Waoo Fiber?
Her kan du finde ofte stillede spørgsmål om muligheden for at få Waoo Fiber.
Du kan få information om hvordan du finder ud af om du kan få fiber, vores abonnementsvilkår og meget mere.
Klik på spørgsmålene til højre for at finde svarene.
Jeg har brug for hjælp til nummerflytning
Her kan du finder de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med flytning af din telefon.
Når du har bestilt telefoni hos os, så modtager du en fuldmagt, som du skal underskrive og returnere til os, for at vi kan sætte flytningen af din telefon i gang.
Du skal være opmærksom på, at nummeret ikke må være opsagt, og at fuldmagten kun gælder til flytning af telefonnummeret og ikke til opsigelse af dine andre produkter hos den tidligere udbyder.
Flytningen sættes igang, når vi har modtaget fuldmagten retur, og der er foretaget en installation på din adresse.
Når vi har fået bekræftet, at vi overtager nummeret fra din tidligere leverandør, vil du modtage en mail fra os.
Der er som udgangspunkt vis nummer med, uanset hvilket abonnement du vælger.
Ønskes der telefonsvarer, viderestilling og banke på samt forstyr ikke, kan det tilkøbes som "alle service".
Nedenfor kan du finde vores telefoni-vejledning.