Har du spørgsmål til en rykker eller lukning af fiberforbindelsen?
Her på siden kan du finde hjælp hvis du har modtaget en rykker eller har fået lukket for din fiberforbindelse.
Spørgsmål til en rykker eller lukning af fiberforbindelsen?
Har du modtaget en rykker?
Når du ikke at betale din regning inden forefaldsdatoen, vil du modtage en rykker, og der vil blive tilskrevet et rykkergebyr på 100 kr. på din kommende regning.
Husk: Du kan ikke tilmelde din rykkerskrivelse til Betalingsservice.
Har du modtaget et lukkebrev?
Modtager du et lukkebrev, kontakt da vores kundecenter og få oplyst din skyldige saldo. Betaler du saldoen inden den i brevet fastsatte dato, undgår du lukning og ekstra gebyrer for genåbning.
Er der blevet lukket for din fiberforbindelse?
Er der blevet lukket for din fiberforbindelse, skal du indbetale hele det skyldige beløb. Det kan du gøre med følgende bankoplysninger:
Jyske Bank, Silkeborg
Registreringsnummer: 7170
Kontonummer: 0001631542
Tilføj dit Eniig Fiberkundenummer på indbetalingen
Hvis du ønsker, at vi åbner for forbindelsen med det samme, skal du maile kvitteringen til fiberlukket@eniig.dk - husk at anføre dit Eniig Fiberkundenummer.
Når du har sendt kvitteringen, vil du modtage en mail som bekræfter, at vi har modtaget din kvittering. I mailen er der et trackingnummer, som du skal oplyse, når du kontakter Kundecentret på Tlf. 7015 0060, så vi kan finde frem til din mail og åbne for din forbindelse igen.
Du vil blive pålagt et genåbningsgebyr på 250 kr.