Opsigelse af din fiberaftale

Vi er meget interesserede i at hjælpe dig, hvis der skulle opstå problemer eller du af andre årsager ikke synes, at vi lever op til dine forventninger.

Du er velkommen til at kontakte vores kundeambassadør, som varetager behandlingen af din klagesag, da vi vil gøre alt, hvad vi kan for at komme dig i møde.

Ønsker du alligevel at opsige din aftale med os, vil vi bede dig om at kontakte os på tlf. 7015 0060 - og tast herefter 5. Se vores åbningstider

Hvad sker der efter opsigelsen
Du har 30 dages opsigelse fra den dag, du afgiver opsigelsen. Du vil modtage en bekræftelse på din opsigelse, som vi mailer til dig. Har du eventuelt udstyr fra os, sender vi dig en postlabel, som du kan benytte til at returnere udstyret i. Bor du i nærheden af vores kontor i Silkeborg, er du velkommen til at aflevere tingene der.

Hvis du fortryder din opsigelse, er det vigtigt, at du giver os besked senest 3 hverdage inden opsigelsesdatoen, så vil vi sørge for at dit abonnement fortsætter uændret.

Flytning
Hvis du skal flytte, kan du tjekke, om du kan tage din fiberaftale med dig. Tjek om der er fiberbredbånd på din nye adresse.

Top