Jeg har problemer med mit WiFi
Her på siden kan du finde ofte stillede spørgmål om WIFI samt vores vejledninger.
Første gang du logger på
Når du logger på dit WiFi for første gang, skal du bruge dit WiFi-navn og –kode. Begge informationer står på et klistermærke på routeren eller på dine Smart WiFi enheder.
Nyt netværksnavn og/eller kode?
Med Standard WiFi har du mulighed for at ændre dit netværksnavn og /eller kode på routerens indstillingsside, du kan finde en vejledning her. Har du Smart WIFI, kan du gøre det ved hjælp af Waoo WiFi app'en. Se hvordan i vores vejledninger herunder.
Hurtig og stabil WiFi forbindelse
Når du er logget på WiFi, skulle du gerne opleve en hurtig, stabil og dækkende WiFi-forbindelse. Hvis du mod forventning oplever, at dit WIFI er langsomt, ustabilt eller ikke dækker hele huset, er der flere ting at gøre. Til at starte med anbefaler vi altid at genstarte routeren. Hvis det ikke hjælper, kan du klikke på spørgsmålene nedenfor for at få yderligere råd og vejledning.