Jeg har problemer med mit Internet
Her på siden kan du finde ofte stillede spørgmål angående internet og Smart WiFi. Du har også mulighed for at hjælpe dig selv, ved at se i vores vejledninger.
Internet
Få bedre tråløst internet
Internet fylder mere og mere i vores dagligdag, og en god, stabil og hurtig internetforbindelse er derfor essentiel.
Men hvad gør du hvis du oplever at din internetforbindelse er langsom, eller at du ikke kan trække WIFI ud i alle hjørner af huset? Som udgangspunkt anbefaler vi en central placering for routeren, men nogle gange kan behovet for flere WIFI punkter være til stede. Læs mere om vores tips til bedre trådløst Internet her.
Kode til WiFi
Koden til WIFI kan du finde på din router, og du kan ændre den i indstillingerne på routeren. I vores vejledninger længere nede på siden kan du finde hjælp til hvordan du ændre indstillinger for din router.
Forbindelse mellem dine enheder
Der er meget udstyr der skal snakke sammen i dag.Det kan være iPhone med Sonos, Chromecast, Apple TV eller andet Internet of Things (IoT). Men hvad kan du gøre hvis tingene ikke snakker sammen? Du har mulighed for at ændre på indstillingerne på din router, for at optimere forbindelsen.
Smart WiFi
Smart WIFI lyser rødt i øverste lampe, hvad betyder det?
Det betyder at forbindelsen i mellem Smart WIFI boksene ikke er optimal. Du kan prøve at genstarte Smart WIFI boksene, eller prøve at flytte dem tættere på hinanden. Hvis du fortsat ikke kan få WIFI dækning i hele huset, så kan du prøve at rykke på Smart WIFI boksene, så de står mere centralt i huset. Hvis dette ikke hjælper har du også mulighed for at leje en ekstra Smart WIFI boks, så du har flere WIFI punkter i huset.
Kode til Smart WiFi
WIFI koden til dit Smart WIFI finder du under den Smart WIFI boks der er kablet til routeren, og du kan lave den om ved at hente Waoo Wifi App'en til din telefon. Inde på App'en har du mulighed for at ændre på WIFI indstillinger og se hvordan forbindelsen i mellem dine Smart WIFI enheder er.
Har du modtaget dine Smart WIFI bokse, og har spørgsmål til hvordan man tilslutter dem?
Har du kun modtaget en Smart WIFI boks, men guiden skriver at du burde have modtaget 2 bokse? Hvis det er tilfældet skal du blot se bort fra boks nummer 2 i vejledningen.
Alt dette og meget mere kan du læse mere om, ved at trykke på spørgsmålene nedefor.