Stefano er Eniigs Fiber-kundeambassadør


Hvis du føler at din sag vedr. dit internet, tv eller telefoni er gået i stå eller ønsker at klage over en sag, hvor du ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du kontakte vores fiber-kundeambassadør

Vi prøver altid på, at give dig en god service. Der kan dog opstå situationer, hvor du ikke er tilfreds eller har brug for hjælp til at komme videre med en sag, der er kørt fast.

Hvis det skulle ske, vil vi meget gerne høre fra dig.


Første skridt

Vi anbefaler, at du i første omgang taler med kundecenteret – eller med den person eller afdeling, hvor du har haft en utilfredsstillende oplevelse.


Kundeambassadørens rolle

Hvis du føler, at du ikke har fået en tilfredsstillende behandling af din sag i første omgang, kan du vælge at kontakte vores kundeambassadør.

Det er kundeambassadørens opgave, at se på sager, hvor du ikke mener, Eniig har ydet en korrekt service, hvor du føler at din sag er gået i stå eller hvor forløbet ikke har været tilfredsstillende.

Nemt at klage

Ingen er fejlfri, og det er vi naturligvis heller ikke hos Eniig. Og det skal være ukompliceret og nemt for dig at klage.

Du kan afgive din klage på kundeambassador@eniig.dk. Herefter ser vi på, hvordan vi bedst muligt hjælper dig, og vi kontakter typisk den afdeling, som din klage vedrører. Når vi har undersøgt din klage grundigt, får du svar - og forslag til, hvordan vi løser problemet.
Dernæst vil kundeambassadøren typisk tage en snak med dig i telefonen, hvor I sammen vil forsøge at finde frem til en tilfredsstillende løsning.

Vores ambition er, at vi i langt de fleste tilfælde skal kunne hjælpe dig med at finde en tilfredsstillende løsning på din klage. Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med den afgørelse, som fiber-kundeambassadøren træffer, har du derefter mulighed for at klage til:

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. sal Th.
DK-1609 København V
Telefon 33 18 69 00
E-mail: teleanke@teleanke.dk

Ris, ros og gode idéer

Har du ris, ros eller gode ideer til hvordan Eniig kan blive bedre til at skabe bedre kundeoplevelser, så se mere her.
Top